Kansainvälisen Tieteellisen Konferenssin. Perhe, Terveys, Sairaudet

Kansainvälisen Tieteellisen

• Oireita krooninen tulehdus ei näy kuin akuutit oireet ja tehokkaasti. Usein ihmiset, joilla on krooninen tulehduksellinen prosessi tunnistaa niiden taudin, osana "kovaa" elämää. Monissa tapauksissa nämä oireet ovat naamioituneet huumeiden saatavilla ilman reseptiä. Pitkällä aikavälillä, johtaa kehitystä sairauksien, kuten: Hashimoton tauti, diabetes, liikalihavuus, hedelmättömyys, tulehdussairaudet enteriitti, munasarjojen monirakkulatauti, endometrioosi, insuliiniresistenssi, ateroskleroosi, multippeliskleroosi, nivelreuma, ch. Alzheimerin tauti, ch. Parkinsonin, masennus, migreeni, krooninen väsymys, autismi, atooppinen ihottuma, sinuiitti, astma. Tohtori Sarah Hallberg joka päivä ihmisten kanssa, lihavuus on lääketieteellinen Johtaja ja perustaja ohjelma lääketieteen laihtuminen Yliopistossa Indianassa, puheessaan, TEDx PurdeU sanoo avoimesti, että kohonnut insuliinitaso voi jatkua vuosia ja jopa vuosikymmeniä. Kasvot ohut myös kärsivät tästä taudista. Se on hiilihydraatteja edistää insuliinin hyppyjä kuin hullu. Proteiinia hieman ja nostaa sen tasoa, ja rasvoja Yleensä.

Mikä on merkitys aterian hiilihydraatteja jokaisen aterian? Ravitsemusohjaukseen sanoa syödä 40-50% päivittäisestä tarjonta kaloreita vain hiilihydraatteja.

• Professori Danilevich sanoo, että kokoelma yli miljoona avunantajien mahdollista ansiosta altruizmowi Pylväät, ensinnäkin, nuoret ovat mielellään ilmoittautua rekisterin luuytimen luovuttajien ja ovat valmiita antamaan verta muodostavien kantasolujen pelastaa tuntematon henkilö ja luoda edellytyksiä lainsäädännön ja taloudellista tukea julkisista varoista (mukaan lukien Kansallinen kehittämisohjelma Lääketieteen Transplantacyjnej). - Tässä meidän pitäisi korostaa roolia ja osallistumista keskuksia luuytimen luovuttajia, jotka ovat päivittäin tarjouksia ja huolehtia mahdollisten luuytimen luovuttajia. Joukossa on myös ei-valtiolliset järjestöt, joiden joukossa DKMS Puola Säätiö, joka on kerännyt yli 810 tuhatta mahdollinen luuytimen luovuttajia - kuten Professori. Danilevich.

• Ummetus voi myös johtua ehtoja, kuten suolitukos, koska niiden tulehdus tai kasvaimia, raskaus, kilpirauhasen vajaatoiminta, muuttaa toimintaa hermoja/lihakset että valvonta suolen liikkeitä, kuten esimerkiksi ärtyvän suolen oireyhtymä. Myös jotkut lääkkeet: jotkut kipulääke tai antitussive, kuten kodeiini, lääkkeitä on korkea happamuus, jotka sisältävät alumiinia tai kalsiumia, joitakin masennuslääkkeitä ja rauhoittavia lääkkeitä, jotka vaikuttavat lihasten toimintaa, kuten joitakin lääkkeitä vatsakipu, virtsarakon rentoutumista tai Parkinsonin tauti.

• Kilpirauhashormonit-hormonit kasvua ja kehitystä. Tiesitkö, että yhteinen ilmaus idiootti otti lasten, kehitysvammaisten, äiti jota oli sydämen vajaatoiminta, kilpirauhasen vajaatoiminta. Cretinism ottaen puute kilpirauhashormonin. Kilpirauhasen hormonit ovat välttämättömiä normaalille aivojen kehitystä vauva. Puute voi ilmetä myös poronieniami, massa alijäämä kehon syntymäpaino, ennenaikainen synnytys, pre-eklampsia tai autismi. Muista tutkia 3-4 viikon välein kilpirauhasen hormoneja, ja ajoissa säädä annosta raskauden aikana.

• ADDONS
  • Tarina hänen sairautensa. Vuonna 1952 hän alkoi tuntea voimakasta kipua nivelissä. Vuonna 1957, diagnosoitu niveltulehdus. Vuonna 1962 kunto heikkeni ja nainen on siirryttävä väliaikaisesti pyörätuoliin.
    Kunto huonontunut 1967-69 vuotta viettänyt enimmäkseen pyörätuolissa vuodesta 1973. Tuli riippuvainen muista ihmisistä. 3 vuotta miehensä, lopettaa työnsä, koska hän tarvitsi jatkuvaa hoitoa. Aviomies piti ottaa se mukaasi kylpyhuone, kylpeä häntä, kokki ja ruokkia. Hän oli niin väsynyt hän oli, mutta ei anna periksi.